Seorang wanita sedang berbual-bual dengan seorang lelaki tua yg sedang khusyuk duduk di atas kerusi antiknya. "Saya perasan awak ni amat gembira sekali. Apakah rahsia keceriaan awak?"

"Gua satu hari isap hard pack 3 kotak, minggu-minggu gua pergi dangdut, tagak, sebat benda tak halal dan tak pernah exercise."

"WAw! Ini amat menakjubkan! Berapakah umur awak?"

"Lapan belas" jawabnya.

"kan ku pertahankan bumi melayu hingga ke titisan darah yang terakhir.....tak kan melayu diinjakČ...hidup semangat melayu"

Oleh :*^^*nahza kurin kini dan selamanyer*^^*
myMasjid-Mengembalikan kegemilangan Masjid

Kirim email ke