Hola, us envio algunes coses que feia temps havia enviat però que no s'han corretgit que apareixen al Firefox 1.0 i del Thunderbird 0.9

A l'instal·lador apareixen 2 errades....
en una diu: Feu un clic a Cancel·la per sortir de la instal·lació...... el botó diu Anul·la. O es canvia el nom del botó o la frase!! :) i l'altre diu: Feu un clic a Finalitza per acabar la instal·lació... i el botó diu Final, idem que abans, o es canvia una cosa o l'altra!!
Em sembla que ja es va dir q hi havia una falta al servei de cerca de connectors que diu: Benvingut a l'Servei de cerca de connectors, que hauria de dir, Benvingut al Servei de cerca de connectors.

Apali, això estava pendent de fa temps i això que ve ara ho he trobat avui:

Al firefox:
A Fitxer -> Obre una ubicació -> No fa res... al Mozilla apareix un quadre de diàleg que permet escriure una URL, però al Firefox no.
A Visualitza -> Barra d'eines -> Personalitza, per defecte el quadre surt tallat, vaja la pestanya que diu 'Restaura la definició predet' el quadre es pot fer després més gran, pero diria q hauria de sortir sencer per defecte.
Eines -> Nou missatge... tampoc fa res, dedueixo que hauria de sortir una finestra de 'Redacta' del Mozilla (en el meu cas, que és el gestor de correu per defecte)
Eines -> Llegeix el correu, suposo que ell detecta els correus que hi ha nous, pero se'ls inventa, pq a mi em diu que en tinc 5 i no és pas cert! això sabeu com funciona? D'on treu els missatges per llegir?

Bé, això és tot!!
Apali, adeuuuuuuuu!!

PD: Per cert, si algú llegeix aquest missatge, m'ho podria dir? Juraria que els meus missatges no arriben a la llista!!

Responder a