Acabe de instal·lar-me l'extensió.

Parlaré amb en Jed (l'autor) i tan prompte com tinga suport jo la traduisc.

Per cert, està traduïda l'extensió d'aquest mateix autor bbCode

http://jedbrown.net/mozilla/extensions/#BBCode

Fa un temps vaig passar la beta de la traducció, però no recorde si vaig avisar del llançament o no.

Toni, podries provar-la i publicar-la amb la resta d'extensions?

Gràcies!

En/na Toni Hermoso ha escrit:

Ups! De moment no és possible sembla, no té suport per a localització, quan ho tingui llavors seria una bona opció ;-)

En/na Toni Hermoso ha escrit:

A algú li interessaria traduir l'extensió aquesta:

http://jedbrown.net/mozilla/extensions/#WebMailCompose

Pot ser molt útil per aquells que utilitzen webmail.

Salut!

-- Xavi Ivars

<xavi arrova infobenissa punt com>

Pàgina personal: http://www.infobenissa.com/xavi.php