Hola.

He provat d'entar-hi, i la pàgina se'm veu correctament (crec).

El tema de la pantalla que s'obre per l'Explorer i no en el Firefox, és per
una de les opcions que té aquest últim. Per evitar les molestes finestres
emergents (popups) el Firefox les bloqueja. Això ho trobo molt útil. Podem
configurar que per a certes webs determinades no es bloquegin aquestes
finestres emergents. És a través del menú Eines > Opcions... >
Caracteristiques Web > Bloca les finestres emergents.

Aquí hi trobaras l'opció d'habilitar les finestres emergents per a les webs
que li indiquis.

Salut!

Oriol.

Nuevos servicios, más seguridad