Hola acabo de descobrir una cosa de la missatgeria del Mozilla 1.7.5:

Quan rebo un mail amb algun enllaç el que acostumu a fer es fer el clic a l'enllaç i automàticament se'm carrega la web al navegador... quan miro diferents webs en comptes de donar-li al botó esquerra el que faig es fer clic amb la rodeta del ratolí i així m'obre una pestanya nova al navegador.. doncs amb aquesta última versió això no funciona, al fer clic amb la rodeta del ratolí el Mozilla no bre res....
Si vull obrir els enllaços en una nova pestanya, primer he d'obrir la pestanya (sense res) i fer el clic normal a l'enllaç de mail.
Això mateix pasa quan vull obrir enllaços del Thunderbird en diferents pestanyes del Firefox... de fet aquesta es una de les raons per les quals encara utilitzo el Mozilla.

Vinga això és tot, espero que em digueu que això és un error de Mozilla i no pas que s'han carrgat aquesta opció!! :)
Apa, salut! :)

Responder a