En/na Vicent Fornés i Oller ha escrit:

Bé. L'"assumpte" d'aquest missatge no és molt afortunat, però no sabia pas com posar-ho. Explico el problema i a veure si algú en sap la solució.

He fet un CD amb les notícies, reportatges, fotos i tal de l'any 2004, d'un club de triatló, muntat a base de documents HTML i volem regalar-lo a tots els socis.

Al directori arrel, he posat un fitxer index.html i fent-li doble clic puc veure'l tot sense cap problema, tant amb GNU/Linux com amb Windows.

Però volia fer que amb Windows, s'obrís automàticament el Firefox amb aquesta pàgina index.html. Per a això, he posat el firefox, amb el Flash i el Java en un subdirectori del mateix CD i he creat un fitxer autorun.inf amb la línia

firefox\firefox.exe index.html

i m'obre el Firefox, però em diu que no troba www.index.html o una cosa per l'estil. Si poso

firefox\firefox.exe D:\index.html

em funciona a la perfecció, però no li funcionarà a algú que no tingui el CD justament en la unitat D:

Provo amb la línia de comandaments i mentre que amb GNU/Linux, "firefox index.html" em funocina bé, amb Windows he de posar la referència absoluta, començant pel nom de la unitat.

He estat mirant pel "about:config" i per un munt de fòrums mitjaçant el Google, però no he trobat res.

Algú sap si és possible engegar amb el Windows, mitjançant la línia de comandaments, el firefox amb una pàgina local amb una referènica relativa, a l'estil de "firefox index.html"?

Gràcies anticipades.

Vicent

Hola, soc nou per aquesta llista, així que de moment només estic observant i preparant-me per ajudar en el projecte.

He llegit aquest missatge, i no sé si et servirà de res, però podries mirar de fer dins l'autorun.inf --si és possible!!??-- o mitjançant un arxiu per lots (.BAT),
que es demani a l'usuari/a que especifiqui en quina unitat (D,E,F,G,...) té el CD, i a partir d'això, donar-li el camí relatiu que inclouria la lletra correcta de la unitat, a l'ordre d'obrir el fitxer 'index.html' amb el Firefox.

Jo ara mateix no sabria com fer-ho, però espero que et pugui ajudar en quelcom.

Salut

Carles

Responder a