Kedves Kedvezményezettem,

Biztos vagyok benne, hogy ez a levél meglepetésként fog megjelenni, mivel még
soha nem találkoztunk, és akkor is megkérdeznéd, hogy miért döntöttem úgy, hogy
választottam Önt a világ számos internethasználója között. Pontosan, nem tudom
megmondani, hogy miért választottam Önt, de ne aggódj, mert láttam a profilodat
az interneten, ami megkönnyítette a kérésemet. A Mindenható Isten megáldjon és
átnézzen titeket ezen a küldetésben, ha alaposan elolvashatja és megemésztheti
az alábbi üzenetet.

Mielőtt elmegyek tovább, engedje meg, hogy adjak egy kis életrajzomat, én
Ursula Anya, Alice Walton vagyok, 72 éves nő és a késő Sir Danon Walton
felesége, aki 1998. szeptember 7-én, hétfőn : 22 Egyesült Királyság, miközben
New Yorkból Genfbe repültek.

A férjem halála után a befektetés vezetője lettem, és most, hogy öregek és
gyenge vagyok, úgy döntöttem, hogy az életem hátralevő részét családommal és
szeretteikkel töltik, akinek életem során soha nem volt időm. de a férjem
halála előtt terveztük, hogy életünk legutóbbi napjait használjuk fel arra,
hogy felajánljuk a kevésbé kiváltságos és jótékonysági otthonok felét, a másik
fele pedig magunknak, családtagjainknak és közeli barátainknak. annyira
szerencsétlen, hogy a férjem nem él ma, hogy ezt tegye velem, és nagyon gyenge
vagyok és idős voltam, ezért úgy döntöttem, hogy ezt a filantrópikus munkát
végzem a késő férjem és én nevében.

Jelenleg a vagyonunknak csaknem felét több jótékonysági otthonra és néhány
kevésbé kiváltságos országra fordítottam. Annak ellenére, hogy a késő férjem és
én segítséget nyújtottak a hátrányos helyzetűek számára, beleegyeztünk abba,
hogy segítséget nyújtsunk egy olyan egyénnek, akivel még nem találkoztunk az
életben, mivel életünkben még mindig fiatal volt, anonim segítséget kapunk egy
az egyén, akiről nem tudtunk, és melyeket nem tudtunk megmondani a dátumig, az
efféle gesztus hatása miatt ugyanezt tettük.

Sajnálattal értesítem, hogy soha nem lesz alkalmam megismerni, mert éppen
befejeztem azt a feladatot, amelyet a férjem és én a hirtelen halálát
megelőzően megállapodtunk, és te voltál a legutóbbi gyilkosságunk
kedvezményezettje, függetlenül attól, hogy korábbi pénzügyi státusza, ezért
szükségem van arra, hogy tegyen nekem egy szívességet azáltal, hogy elfogadja
ajánlatunkat, ami semmivel sem fog kerülni.

Jelenleg letétbe helyezem a Zenith Bank (UK) Ltd 5,800,000.00 amerikai dollár
összegének átutalását Önnek, amit most tenned kell, hogy a lehető leghamarabb
lépjen kapcsolatba a Zenith Bank (UK) Ltd-vel, hogy megtudja, mikor fognak a
lejárat dátuma miatt adja át a pénzt.

Csak letétbe helyeztem az EMAIL ADDRESS és a DEPOSIT CODE (2017748032) számot,
mert nem tudom a nevedet és a számlaszámot, amellyel szeretnéd megkapni a
pénzt. Nem tudtam megtalálni őket neten a profilod böngészése közben, ha nem
adtam volna át a BANK-nak az azonnali átadáshoz.

Az Ön információiért fizettem az összes adót, biztosítási prémiumot és
bankátutalást A készpénz díja, amely azt mutatja, hogy ez nem drogpénz, vagy az
országában a terrorizmust támogatta.

Engedjék meg, hogy ismét megismételjem, nem fizeti meg az adóterheket, a
biztosítási díjat és a csekk átutalási díját, mert már kifizettem őket, az
egyetlen pénzt, amelyre fizetni akarsz, 85 dollár amerikai dollár a számlára Az
aktiválás lehetővé teszi, hogy a bank átutalja az összeget a helyi számlájára
anélkül, hogy további átutalási díjakat fizetne. Én fizettem volna a díjat, de
a bank ragaszkodott hozzá, hogy nem szabad, mert nem tudják, mikor fogsz velük
kapcsolatba lépni, és elkerülni a kudarcot vagy a további költségeket. Kérlek
kedvesem, ha tudod, hogy nem fogsz segíteni a 85 dolláros amerikai dollárral,
kérlek, ne lépj kapcsolatba velem a bankkal, kérlek, szükségem van valakire,
aki segít nekem.

A csekk átutalásához az alábbiakban meg kell adnia a kapcsolatot a Bankkal;

Zenith Bank (UK) Ltd.
39 Corn Hill London
EC3V 3ND Egyesült Királyság
Tel: +447452059980
E-mail: i...@zenithbankltd.co.uk

Újra meg kell erősítenie az alábbi információkat, hogy elkerülje az átadás
hibáját.
Postázási cím;
Teljes nevek:
Közvetlen telefonszám;

Az alábbiakban a vázlat DEPOSIT CODE (2017748032) pontja látható, akkor az
átadás előtt ellenőrizni kell.

Megjegyzés: Kérem, nem akarom, hogy köszönetet mondjon nekem, vagy a férjemnek
mindössze annyit kell tennie, hogy bölcsen bánjon vele, és ugyanazt a dolgot
tegye egy nap valaki életébe, mivel ez az egyetlen módja annak, hogy ez a világ
jobb közösség legyen, ha önzetlen szolgáltatásokat nyújtanak egymásnak.

Tisztelettel,
Mrs. Ursula Alice Walton