On 090207, 14:06, Jonas B. Nielsen wrote:
> Ok, men du får altså 75, er det et problem?
Nej det er fint.

> Vi har skåret i pauserne, så de er blevet kortere, jeg foreslår at
> vi, damn, jeg forsøger at finde en sponsor til drikkevarerne.
Jeg har regnet lidt på drikkevare, Jeg kan godt køre til grænsen og
hente de vand der nu skal til. Jeg regner med ca. 4ds. vand pr. mand pr.
dag. så kommer det til at koste ca. 2500-3000 til 150 mand.

Så det kan nok godt klemes ind hvis der ikke melder sig nogle sponsoere.
Hvad der nu bliver til overs når frokosten er betalt, bliver brugt på
kage og frugt til de øvrige pauser. Så jo mere sponsor-mad/drikke jo mere
"KAGE".

:-)

> Det skulle der være, jeg vender den med DKUUG, så kan vi muligvis få
> dem til at sponsorere det.
Men ved du hvordan der ser ud med the og kaffe faceliterter er der
maskiner til at lave kaffe i de mængder ?

--
Med Venlig Hilsen/Kind regards
Kristoffer Larsen, [EMAIL PROTECTED], CCIE# 5904