Yeah. And if you want to add a new wireless protocol, you must see this tutorial:
http://masimum.inf.um.es/nsrt-howto/pdf/nsrt-howto.pdf Sidney Doria UFCG / BRAZIL 2009/4/26 Gisane Michelon <[email protected]>: > > > You should read the topics VII A new protocol for ns > http://www.isi.edu/nsnam/ns/tutorial/ and I am sending a file about > this. > > Ane > > -- Sidney Doria Redes ad hoc móveis Doutorado em Computação UFCG Brasil "Nessa jornada, o conhecimento será o seu escudo..." (Mestre dos Magos no episódio do grimoire de ouro)
