Yeah. And if you want to add a new wireless protocol, you must see
this tutorial:

http://masimum.inf.um.es/nsrt-howto/pdf/nsrt-howto.pdf


Sidney Doria
UFCG / BRAZIL


2009/4/26 Gisane Michelon <[email protected]>:
>
>
> You should read the topics VII A new protocol for ns
> http://www.isi.edu/nsnam/ns/tutorial/ and I am sending a file about
> this.
>
> Ane
>
>



-- 
Sidney Doria
Redes ad hoc móveis
Doutorado em Computação
UFCG
Brasil

"Nessa jornada, o conhecimento será o seu escudo..."
(Mestre dos Magos no episódio do grimoire de ouro)

Reply via email to