--- Pada Jum, 8/5/09, Andre Andre <andre...@yahoo.com> menulis:

Dari: Andre Andre <andre...@yahoo.com>
Topik: Re: [ob] Re: Heran BUMI diem hari ini pada pesta group Bakrie ? + INCO
Kepada: obrolan-bandar@yahoogroups.com
Tanggal: Jumat, 8 Mei, 2009, 6:37 PM

INCO is a money machine for a long term investor,same like UNVR...it's a
Buffett pick if he is investing in Indonesia... IF lho ya ahahhahaha

GBU all