Beberapa saham andelan kitorang beberapa hari ini DIGEBUK, kalo ane peratiin
sih kayaknya KELOMPOKNYA si EL nih. Nah untuk MELANCARKAN dan bisa MENEGASKAN
AGENDAnya si EL nongkrong lagi dah di mari.....qeqeqeqeqeqqqq. Tapi keliatannye
dia rada sewot juga, soale beberapa ari ini ada 'PENGGANGGU' yang malah
NGUMPULIN barang. Beberapa berhasil TURUN yang laen malah naek, ngerek index
malah. Who are they ??? are they the same guys ???
TEMEN-temen ane lagi nyari tau nih.

TEMEN ane juga udah nungguin padahal, buangan BARANG ANDELANnye, tapi ade yang
NYALIB katanye. Gak ngerti sopo, Ya gak ape-ape dah jadi tambah RINGAN kan ???

Ya udah kite mah liat aje arahnye mo kemane dah .....

Kirim email ke