hehehehe....Selamat Siang Hepi..MERDEKA.....!!!

  kemana nich Yg Ulang Tahun...Jendral ARTO...

  hr ini kl Jendral traktir se OB,Mantap kali ya..

  hahahhahhaa..

  Jendral..tuh ada pesan Hepi jangan kelewat ga kebaca..

  nich di copy aja keatas..

  "Pesan buat om Arto :

  tolong jangan suka ngerjain trader yg di club sejati lagi ya,

  awas......kalo terulang lagi seperti kemarin."

  hhahahaa...

  Kompor kali....

  salam

  kobayashi...

--- In obrolan-bandar@yahoogroups.com, "hepisaham" <hepisa...@...> wrote:

> Dear, My name is hepi and I am an idiot trader, a trader dog
> though......hehehehe.
>

> My career just stuck in the bottom as a newbie asistance. Fortunately, my
> Portos are growing significantly  since I am a stupid swinger, I don't have
> to consider any news and any recommendation spread out widely of whether in
> or  out of OB (it is to grab  your fear and to pump  your greed) coz I
> couldn't understand those properly.
>
> I don't have a right to recommend public to buy or sell stock coz my capacity
> is very less.

> [...]

Kirim email ke