From: Jacob Oen <oenja...@yahoo.com>
Subject: Re: [ob] DEWA
To: obrolan-bandar@yahoogroups.com
Date: Thursday, August 20, 2009, 8:50 AM

      Apalagi yang kasih jaminan pak Barrack Obama upss pak Berrack OBama,
kenapa sangsi?

Let's try it. Not too bad.!!!
Sent from my XL BlackBerry®.
[When the heart is good, everything else is good.]                    From:
Berrack Obama
Date: Wed, 19 Aug 2009 22:30:24 -0700 (PDT)
To: <obrolan-bandar@ yahoogroups. com>
Subject: [ob] DEWA
                         fyi, DEWA barang bagus, beli selagi masih dikasih.
Akhir tahun ini (paling lambat) ane jamin harganya minimal (sekali lagi,
MINIMAL) 300.
ada yang mau taruhan?