Hush jangan diomongin... Bandarnya ADRO sensi... Ntar malu2 dia...

Sent from my BullBerry® Smatphone

-----Original Message-----
From: "Jacob" <oenja...@yahoo.com>
Date: Mon, 21 Dec 2009 14:41:29
To: <obrolan-bandar@yahoogroups.com>
Subject: Re: [ob] Pak Rojak is NOT happy banget

Wah OB milis semakin colorful saja, selain ada bung rojak ada juga jeng Nin.

Banyak analyst termasuk GS semakin menjagokan ADRO sebagai one of the best coal
companies.

Mudah2an ADRO bisa hijau pekat besok.

Sent from my XL BlackBerry®

"Compassion is the best defence against hate.
Wisdom is the best defence against delusion."