Iseng-iseng coba baca link GBP dari suhu Kwee Cheng

http://stocksforliving.com/company-announcement/greetings-and-introduction/221-gbp-usd-trading-entry-exit-strategy.html

*
*

*Trading Advises*

Even though the downside will end soon, trend is possible weaker for another
300 pips. Therefore, Set short trade as a priority.

Safe range for short  1. *5700 – 1.5750* with *50 pips* Stop loss.
CMIIW..... rekomendasi ini dikeluarkan hari senin tgl 15 Feb 2010 kan ??
pada 17 Feb 2010.. GBP open 1.5790 high *1.5815* low 1.5666 close 1.5670

Harusnya sih sebagai trainner gak boleh claim sebagai profit dong

It touch your stop first before it hits profit

Tiger roar