Ja vaig notar un problema amb els diccionaris amb la versió anglesa. Ara em
trobo igualment amb la versió en català.

A una instal·lació estàndard s'instal·len molts diccionaris, tots activats.
La qual cosa pot fer que vagi molt lenta la verificació ortogràfica.

Sobre la versió final en català, em trobo que hi ha instal·lat i activats
els següents diccionaris:

- Alemany (3, Alemanya, Austria, Suïssa)
- Anglès (2, EUA, RU)
- Català
- Espanyol (Espanya)
- Francès (França)
- Holandès (Holanda)
- Hongarès
- Italià
- Suahili (2, Kènia i Tanzània)
- Tai

Com he dit, això em passa també amb l'anglesa (Win XP SP2 espanyol amb
paquet català). Algú pot comprovar si li passa també?

No veig gaire sentit a la presència del Suahili, Tai, Hongarès i Holandès.
Amb el Català, Anglès, Espanyol, Francès i Italià hauria prou. Com a mínim
aquests activats, i la resta desactivats.

Salut,

--

Marc Belzunces

Bloc personal: http://blocs.mesvilaweb.cat/holoce
Skype: mbelzunces

  Al referèndum, vota per la independència de Catalunya:

  http://www.votaindependencia.org/

              Adheriu-vos-hi