Hola,

Hi ha algun usuari de l'editor de presentacions Impress de l'Open Office que em pugui dir si és posssible dir-li que guardi totes les imatges de la presentació a la resolució de pantalla, de manera que la mida del fitxer *.sxi sigui menor?
Aquesta és una característica que té el Powerpoint XP (les versions anteriors no ho sé) i que redueix de manera important la mida del fitxer.

Al Powerpoint es fa de la següent manera (jo el tenc en anglès):
- Amb una imatge seleccionada:
- Format ... Picture ... Pestanya Picture ... Compress ...
- Apply to: all pictures in document
- Change resolution: Web/screen

Gràcies, Pau.