Hola a tothom,

He vist que a Eines! comenten que a Badopi una persona va trobar un "truc"
per fer que l'OOo carregui ràpid, molt més ràpid.

Consisteix a anar a Eines>Opcions>OpenOffice.org>Memòria i aquí jugar amb el
valors de "Memoria cau gràfica". Jo he posat 30 megues a "Ús per a
OpenOffice.org" (a l'article deia de posar 45, i el valor per defecte és 9),
i 5 megues per a Memòria per objecte (valor per defecte 2.4), sense tocar
res, i realment es nota i molt.

Això representa un major consum continua de memòria RAM, però atès que a un
Windows XP per funcionar bé necessita 512 megues, el preu de la memòria i la
memòria estàndard dels equips nous està en aquestes xifres, no crec que
suposi cap mena de problema.

Em pregunto Jesús, si no fóra possible augmentar aquests valors per defecte
a l'OOo en català, ja que el temps que triga en iniciar-se és un dels
principals retrets per parts dels usuaris (novells o no). Tampoc sé si té
gaires més implicacions augmentar aquestes xifres.

També es podria estudiar quina quantitat de memòria és la més òptima. Tot i
que és dificil d'avaluar, jo no he  vist diferències entre posar 30 o 45
megues.

Salut,

---

Marc Belzunces