Ep!

Aprofitant que tinc una mica de temps lliure aquests dies estic ajudant al Jesús amb l'OpenOffice.org. Coordinaré la traducció i el procés de proves de les plantilles de l'OpenOffice.org al català. He creat una pàgina al Wiki[1] on podeu veure com podeu participar al procés de traducció i quins fitxers hi ha per traduir.

Les plantilles són un element important ja que es la base de tots els documents per defecte que usa l'OpenOffice.org. Per qualsevol consulta escriviu-me.

[1] http://www.softcatala.org/wiki/OpenOffice2_Plantilles
--

Jordi Mas i Hernàndez, HomePage http://www.softcatala.org/~jmas/
Bloc personal http://www.softcatala.org/~jmas/bloc/