En/na Jesús Corrius ha escrit:

> Confirmo que en el cas de GNU/Linux (Fedora Core 6, OpenOffice.org
> 2.1+ acabat de compilar del CVS).

E! ja que tens un OOo 2.1, pots provar, quan tinguis temps, aquest arxiu
de separació sil·làbica.

La 2.0.4 que tinc jo, simplement ignora la regla que m'interessa
l·7l/l=l,1,3 :-(

En canvi, amb l'algoritme que teòricament té la versió 2.0.4, en mode
consola, funciona correctament :-)

Nota: M'interessa saber:

Si treu el punt volat.
Si es dóna el cas anterior, si, tal com em temo, això fa que el
corrector ortogràfic marqui la paraula com a incorrecta.

No, no treu el punt volat. En l'OpenOffice.org 2.1 el comportament és
el que pots  veure a la captura de pantalla adjunta.

--
Jesús Corrius
http://www.corrius.org/bloc/