En/na Jesús Corrius ha escrit:
Hola a tots,

Aquesta és la "Call for Location" de l'OpenOffice.org Conference 2007.
Durant aquesta setmana escriuré una primera versió del proposta. Si
algú em vol ajudar a redactar alguna part, que m'ho digui.

http://marketing.openoffice.org/servlets/NewsItemView?newsItemID=326

Jesús, crec que té molt sentit començar al proposta a un Wiki on la gent pugui participar fàcilment (crear l'estructura del document). Hi ha apartats com (Large local OpenOffice.org deployments, Travel costs, etc) que poden benificiar-se molt clarament d'una eina col·laborativa d'aquest estil.

Jordi,
--

Jordi Mas i Hernàndez, HomePage http://www.softcatala.org/~jmas/
Bloc personal http://www.softcatala.org/~jmas/bloc/