d'acord, doncs ja faré aquestes cadenes, miraré de fer-les durant la
setmana que ve, que la següent tinc un examen i vull preparar-lo bé :)

El dj 04 de 01 del 2007 a les 09:39 +0100, en/na Jordi Mas va escriure:

--
gil forcada

guifi.net - una xarxa lliure que no para de créixer
guifi.net - a non-stopping free network
subscripci� a http://www.softcatala.org/llistes/