Hola Ismael.
Jo acabo de mirar la pàgina superalumnos.net i la veritat és que
m'agrda't moltíssim. Trobo que és molt bona idea la teva de fer un
article a superalumnos.net.
Si necessites que t'ajudi fes-m'ho saber.
Respecte al calendari jo ja començaré a buscar-ho i si ho veig ja et
diré on trobar-ho.
Fins aviat
Adelina