Νίκο γιατί θέλεις να φτιάξεις έναν φάκελο με τις συντομεύσεις και δεν τις χρησιμοποιείς απευθείας από το μενού "αγαπημένα" οποιουδήποτε φακέλου?

----- Original Message ----- From: "Naoumis Nikos" <ni...@freemail.gr>
Sent: Friday, July 22, 2011 10:46 PM
Subject: Re: [Orasi] Ερώτημα για κομπιουτεράδες...!

Αγαπητοί φίλοι, καλησπέρα. Δοκίμασα όλα αυτά που μου είπατε σχετικά με τα αγαπημένα. Όντως, έτσι γίνεται, το έκανα. Το πρόβλημα όμως, εξακολουθεί. Δεν μου ανοίγουν οι συντομεύσεις με τίποτα. Μου πετάει ένα μήνυμα, το οποίο λέει... υπάρχει πρόβλημα με την συντόμευση. Το πρωτόκολλο http δεν υποστηρίζει κάποιο πρόγραμμα συσχετισμένο με την συντόμευση. OK BUTTON. Γενικά, απ' ότι αντιλαμβάνομαι, το πρόβλημα αυτό, οφείλεται στο ότι ο explorer που χρησιμοποιώ πλέον, είναι ο 9. Δεν βολεύει πραγματικά καθόλου. Δοκίμασα απ' την σελίδα των windows, να κατεβάσω τον explorer 8. Δεν τα καταφέρνω. Ο λόγος, είναι ότι μου έχει μια επιλογή που πρέπει να κάνω, με διάφορες εκδόσεις των windows και τα εφτάρια 32 που έχει ο υπολογιστής μου, δεν είναι στην λίστα. Έχω απογοητευτεί εντελώς μιλάμε. Αν μπορείτε να μου βρείτε μια λύση, θα σας ήμουν ευγνώμων. Ευχαριστώ και συγνώμη για το φόρτωμα.

Με εκτίμηση
Νίκος
----- Original Message ----- From: "nikos ntobas" <nnto...@yahoo.gr>
Sent: Thursday, July 21, 2011 11:05 PM

τώρα που έχω λίγο χρόνο θα σου πω τι έκανα.
αφού άνοιξα την σελίδα που ήθελα στον internet explorer πήγα στα αγαπημένα και την πρόσθεσα ως αγαπημένο. μετά πάτησα την έναρξη και άνοιξα τον φάκελο που έχει το όνομα του χρήστη (είναι ο πρώτος στη δεξιά στήλη του μενού της έναρξης), αν το όνομα του χρήστη είναι νίκος τότε αυτό θα γράφει νίκος. μέσα στο φάκελο που άνοιξε βρήκα τον φάκελο αγαπημένα (κάνε δεξί κλικ επάνω του και στείλτον στην επιφάνεια εργασίας). μέσα στον φάκελο αγαπημένα είναι όλες οι διευθύνσεις που έχω κρατήσει. κάνοντας διπλό κλικ επάνω τους ανοίγουν στον internet explorer.
για δοκιμασέτο και πες μου.

--- Στις Πέμ., 21/07/11, ο/η Naoumis Nikos <ni...@freemail.gr> έγραψε: