Σταθη δε μιλαμε για το ποιος ανοιξε η λειτουργει η εργαζεται σε ραδιοφωνο. Ουτε
οτι ενας συλλογος παρεχει εναν σταθμο. Η πρωτια αν θελεις εγγυται στο οτι ο
σταθμος λειτουργει, με παραγωγους, τεχνικους, δημοσιογραφους, ατομα με πριβλημα
ορασης. Μπορει ο ορος πρωτια ν αναφερεται απο τους δημιουργους του κειμενου σε
αυτους που τωρα κανουν μια γνωριμια με το ραδιο η τον συλλογο η τον χωρο
γενικα. Προς θεου ολοι ξερουμε τους πρωτεργατες στον χωρο μας σε αυτον τον
τομεα. Αλλωστε οπως ειπε ο σπυρος η πολυφωνικοτητα δινει και επιλογες σε ολους.

Γιάννης Μουτάφης
iPhone 3GS

24 Αυγ 2011, 18:44, ο/η Σπύρος Σκορδίλης<spyri...@otenet.gr> έγραψε:

> καθετί καλό είναι να προβάλετε και οι συνάδελφοι να επιλέγουν.
> ----- Original Message ----- From: "Stathis" <gret...@gmail.com>
> Sent: Wednesday, August 24, 2011 6:02 PM
> Subject: Re: [Orasi] προς αποκατάσταση των ξεχασμένων

>>> 2. προηχογραφημένες εκπομπές λόγου