Sent: Saturday, September 03, 2011 12:00 AM
Subject: Re: [Orasi] έλενχοι για επιδώματα

εδώ θα διαφωνήσω μαζί σου. είναι άλο πράγμα να φτιάχνεις μαϊμούδες ανάπηρους, αν δηλαδή ο συγκεκρημένος έκανε αυτό το πράγμα και άλο να διορίζεις απλά ανθρώπους στο δημόσιο. όσο για τις μαϊμούδες, προσωπικά κρατάω μικρό καλάθι. όσο για μας, αλίμονό μας. ----- Original Message ----- From: "Anastasia Brenta" <banasta...@freemail.gr>
Sent: Friday, September 02, 2011 11:49 PM

Παιδιά ο συγκεκριμένος δεν έκανε τίποτα περισσότερο από αυτό που έκαναν οι
υπόλοιποι βουλευτές. Όπως εκείνοι τοποθετούσαν άτομα στο δημόσιο
διογκώνοντας το και δημιουργώντας υπηρεσίες για τα δικά τους παιδιά έτσι και αυτός κατά πιθανότητα έκανε το ίδιο. Η διαφορά όμως ξέρετε ποιά είναι; Πως
οι συγκεκριμένοι κύριοι και κυρίες τα έχουν οικονομήσει, έχουν βολέψει τα
παιδιά τους και φυσικά το μέλλον τους είναι εξασφαλισμένο. Ενώ όλοι εκείνοι που έγιναν "μαϊμουδίτσες" θα πληρώσουν το λογαριασμό και δίπλα σε αυτούς και όλοι εμείς οι υπόλοιποι. Για αυτό πιστεύω πως θα πρέπει διεκδικούμε αυτό που
πραγματικά μάς αναλογεί.
Φιλικά
Νατάσα

to unsubscribe from this list any time