καλημέρα τατιάνα,
δε μιλάω για εξαιρέσεις μιλάω για θέσπιση νομοθετικού πλαισίου. οι εκπαιδευτικοί με αναπηρίες έχουν σίγουρα κάτι παραπάνω να προσφέρουν στους μαθητές των ειδικών σχολείων. Δεν μπορεί όμως ένα έγγραφο της τοπικής ελμέ να λέει τετοιες ανακρήβιες.

κώστας

----- Original Message ----- From: "Tatiana Nisioti" <anisi...@otenet.gr>
Sent: Saturday, September 03, 2011 1:09 PM
Subject: Re: [Orasi] απόρριψη της αίτησης απόσπασης τυφλού εκπαιδευτικού

Καλημέρα σε όλους - κυρίως σε σένα, Κώστα,

Σε αυτήν την άθλια ανακρίβεια, Κώστα, θα σου συνιστούσα να απαντήσεις - δεν ξέρω πού..., είτε στην Α' ΕΛΜΕ Κυκλάδων..., είτε στον ίδιο το ομιοπαθή μας και συνάδελφό σου, εκπαιδευτικό, κύριον Τεντόμα. Καλόν είναι, νομίζω, όταν δημοσιοποιούνται τέτοιες ανακρίβειες, είτε στον έντυπο ή/και ηλεκτρονικό τύπο είτε παντού αλλού, να μην τις "αφήνουμε να πέσουν κάτω"! Τα λέω/γράφω για να τα ακούω κι εγώ, δηλαδή, εδώ που τα λέμε... Όσο για το αν είναι "απόλυτα δίκαιο" το αίτημα, όπως λες, Κώστα..., για΄τι, αγαπητέ μου;; Γιατί, επιτέλους, να ζητούμε παντού εξαιρέσεις, παντηοτρόπως και παντός τύπου; Γνωρίζω - όχι προσωπικπά..., τον βρήκα, όμως, δηλαδή βρήκα άρθρο γι'α τυόν, στο internet, Ιταλό, ολικώς τυφλό, καθηγητή Ισοτρίας, διορισμένο σε κλασσικό Λύκειο ("κανονικό", όπως έχουμε συνηθίσει να λέμε)...., δε θυμάμαι την πόλη τώρα..., εκτός της πόλεως πρότινης διαμονής του πάντως. Κι έχω, ακόμα, διαβάσει, για τόσα άλλα παραδείγματα στις ΗΠΑ....(!!), δυστυχώς, βιάζομαι να φύγω για δουλειά και δεν προλαβαίνω να επεκταθώ τώρα...
Τέλος πάντων, να 'χετε όλοι ένα όμορφο απόγευμα!
----- Original Message ----- From: "Τσιμπίδας Κώστας" <ktsimpi...@freemail.gr>
Sent: Saturday, September 03, 2011 12:26 PM

καλημέρα σε όλους,
το αίτημα του συναδέλφου είναι απόλυτα δίκαιο, αλλά σήμερα μάθαμε ότι υπάρχει μόνο ένας τυφλώς εκπαιδευτικός στην Ελλάδα.
θερμές καλημέρες,
Κώστας
----- Original Message ----- From: "Τσιμπίδας Κώστας" <ktsimpi...@freemail.gr>