Sent: Saturday, September 03, 2011 3:09 PM
Subject: Re: [Orasi] Κραυγή απελπισίας από τυφλό καθηγητή.

αυτό ισχύει ακόμα, στην δεη που δούλευα εγώ. Όμως δεν το ζήτησαν οι τυφλοί Ο ίδιος ο διευθυντής για δικούς του λόγους το έκανε αφού πρώτα μας ρώτησε αν το θέλουμε. Ποιος θα έλεγε όχι? ----- Original Message ----- From: "Kostas Theodoropoulos" <ks...@otenet.gr>
Sent: Saturday, September 03, 2011 2:53 PM

Κοίτα Πωλίνα θα αναφέρω ένα παράδειγμα στους παλιούς της λίστας είναι γνωστά αυτά τα πράγματα.

τις δεκαετίες 60 70 και 80 έγιναν σειρά από αγώνες και μεγάλος αριθμός προσλήφθηκε στις δεκο και τράπεζες τυφλών που δούλευαν ως τηλεφωνητές. Και πολύ σωστά έγινε για την ισοτιμία και την κοινωνική ένταξη. Κάποια στιγμή αργότερα όμως ακριβώς με αυτή την λογική της συντεχνίας οι τυφλοί άρχισαν να ζητούν οδηπορικά έξοδα ή ακόμη (που έγινε και αυτό) αυτοκίνητα να τους μεταφέρουν στην δουλειά επειδή η μετακίνηση τους δεν ήταν ασφαλής!!!. Μιλάμε για τον απόλυτο ευτελισμό που δυστυχώς είχε επιπτώσεις και για τους νεώτερους συναδέλφους μια και πλέον έγινε σαφές πως θα ήταν προτιμότερη η πληρωμή κάποιο ποσού και να κάθονται στο σπίτι τους παρά η πρόσληψη και μετακίνηση τους στηνη υπηρεσία. Μιλάμε δυστυχώς για ένα απόλυτο αρπακτικό συντεχνιακό πνεύμα που ισοπέδωσε τα πάντα.
--Κώστας--

----- Original Message ----- From: "Pwlina Papanikolaou" <pwlin...@otenet.gr>
Sent: Saturday, September 03, 2011 2:41 PM

Αυτό ακριβώς ήθελα να τονίσω, απλώς κατασκεύασα ένα ερώτημα απλό προς προβληματισμό...

Πωλίνα Π.

Στις 3/9/2011 2:33 μμ, ο/η Kostas Theodoropoulos έγραψε:
Πωλίνα μου με ΄τέτοια κείμενα και ιδίως με τέτοιες νοοτροπίες η ισοτιμία ορίζεται ως ειδική μεταχείριση που στην συνέχεια παράγει την λύπη και τον ίκτο.

Sent: Saturday, September 03, 2011 2:27 PM

Εγείρονται πολλές και σοβαρές ενστάσεις για την γραφή και το ύφος της καταγγελίας: Αρκούμαι στην διατύπωση του ερωτήματος: Πώς ορίζεται η Ισοτιμία αναφορικά με την Μεταχείριση των Ανθρώπων με Αναπηρία..... γενικώς και ειδικώς των Ανθρώπων με Προβλήματα Όρασης...;;;

Πωλίνα Π.

Στις 3/9/2011 2:15 μμ, ο/η Kostas Theodoropoulos έγραψε:
03/09/2011

Αξιότιμοι κύριες/οι

Σάς αποστέλλω αυτό το μήνυμα για να εκφράσω την αγανάκτηση μου για το πως το ΥΠΕΠΘ αντιμετωπίζει τα ζητήματα των τυφλών καθηγητών. Είμαι τυφλός και διδάσκω με απόσπαση στο Ειδικό Γενικό Λύκειο Αθηνών. Η οργανική μου θέση είναι στη Δ/ ΚΥΚΛΑΔΩΝ. Ως μόνιμος κάτοικος Αθηνών έκανα αίτηση για να υπαχθώ στις ειδικές κατηγορίες μεταθέσεων. Παρ΄όλο που η εγκύκλιος μεταθέσεων ορίζει ότι "δικαιούνται να υπαχθούν στην Ειδική Κατηγορία Μεταθέσεων οι εκπαιδευτικοί που έχουν παιδιά τυφλά, κωφά ή βαρύκοα" τόλμησα να κάνω αίτηση ως ειδική κατηγορία. Η αίτηση απερρίφθει. Κατόπιν τούτου προσέφυγα στα Διοικητικά Δικαστήρια. Σήμερα έγινε το δικαστήριο και η αίσθηση που έχω είναι ότι μάλλον δεν θα το κερδίσω. Οι τυφλοί δεν υπάρχουν για το ΥΠΕΠΘ. Δεν δικαιούμαστε καμία προνομιακή ρύθμιση όσον αφορά τις μεταθέσεις. Αυτό από μόνο του αποτελεί εμπόδιο για εργασία. Είμαστε σύμφωνα με το ΥΠΕΠΘ ικανοί να ζήσουμε ανεξάρτητοι σε όλες τις περιφέρειες τις χώρας. Είμαστε ικανοί, σύμφωνα με το ΥΠΕΠΘ να 'εφευρίσκουμε" βοηθούς ανά την επικράτεια. Μπορούμε να δουλέψουμε χωρίς να κινδυνεύει η σωματική μας ακεραιότητα σε τόπους μακρινούς. Είμαστε δηλαδή παντώς καιρού. Αυτό μας λέει η εγκύκλιος του ΥΠΕΠΘ. ΘΕΛΩ ΝΑ ΕΚΦΡΑΣΩ ΤΗΝ ΑΓΑΝΑΚΤΗΣΗ ΜΟΥ ΠΟΥ ΔΕΝ ΑΝΑΓΝΩΡΙΖΕΤΑΙ ΤΟ ΔΙΚΑΙΩΜΑ ΜΟΥ ΝΑ ΔΟΥΛΕΥΩ ΣΕ ΑΣΦΑΛΕΣ ΠΕΡΙΒΑΛΛΟΝ, ΝΑ ΕΧΩ ΤΗΝ ΔΥΝΑΤΟΤΗΤΑ ΝΑ ΕΡΓΑΖΟΜΑΙ ΣΤΗΝ ΠΕΡΙΦΕΡΕΙΑ ΟΠΟΥ ΒΡΙΣΚΕΤΑΙ Η ΜΟΝΙΜΗ ΚΑΤΟΙΚΙΑ ΜΟΥ ΚΑΙ ΟΛΟ ΑΥΤΟ ΤΟ ΔΙΚΤΥΟ ΑΝΘΡΩΠΩΝ ΠΟΥ ΤΟΣΑ ΧΡΟΝΙΑ ΜΕ ΒΟΗΘΟΥΝ. ΑΝΤΙΘΕΤΩΣ ΚΑΘΕ ΧΡΟΝΟ ΤΟ ΜΟΝΟ ΠΟΥ ΜΠΟΡΩ ΝΑ ΚΑΝΩ ΕΙΝΑΙ ΝΑ ΚΑΝΩ ΑΙΤΗΣΗ ΑΠΟΣΠΑΣΗΣ ΚΑΙ ΟΣΕΣ ΦΟΡΕΣ ΖΗΤΗΣΑ ΝΑ ΕΞΕΤΑΣΤΕΙ ΤΟ ΘΕΜΑ ΜΟΥ ΟΣΟΝ ΑΦΟΡΑ ΤΗΝ ΟΡΓΑΝΙΚΗ ΘΕΣΗ ΑΝΤΙΜΕΤΩΠΙΣΑ ΕΝΑ ΤΟΙΧΟΣ.

Σήμερα στο δικαστήριο η εισηγήτρια εκφώνησε έναν παράλογο λόγο... Δεν είμαι παιδι που χρειάζεται λέει... ειδική εκπαίδευση και επίσης η πάθησή μου δεν επιδέχεται καμία θεραπεία, συνεπώς δεν μπορώ να υπαχθώ στην ειδική κατηγορία των εκπαιδευτικών που έχουν παιδιά τυφλά που δικαιούνται μετάθεση στον τόπο μόνιμης κατοικίας τους χωρίς την διαδικασία της μοριοδότησης. ...Δηλαδή εγώ ο ίδιος ως τυφλός μπορώ παντού. Ενδιαφέρουσα άποψη... και φυσικά ιδιαιτέρως πληγωτική για το ΠΟΣΟ ΔΥΣΚΟΛΟ ΕΙΝΑΙ ΝΑ ΜΠΟΥΝ ΟΙ ΑΝΘΡΩΠΟΙ ΣΤΗΝ ΘΕΣΗ ΕΝΟΣ ΑΛΛΟΥ ΑΝΘΡΩΠΟΥ.

Προφανώς είμαι περιττός...
Ευχαριστώ που με διαβάσατε.
Αυτό ήθελα να πω και τίποτα άλλο

Λάζαρος Τεντόμας