Αυτό αρχικά Νίκο είναι Σωστό. Υπάρχουν γονείς ατόμων με αναπηρία που αυτά δεν μπορούν να ενταχτούν στην αγορά εργασίας. Για παράδειγμα με σύνδρομο down ακόμη και με 67% στην πραγματικότητα είναι μη εντάξιμα. Για αυτό και αυτή η διαφορά. Το πρόβλημα όπως έγραψα και πάρα πάνω είναι πως δεν υπάρχει η εξειδίκευση ώστε αν το άτομο με αναπηρία είναι εντάξιμο να μην δίνεται αυτό το ευεργέτημα. έτσι με αυτό τον τρόπο και η δαπάνη για την κοινωνία θα ήταν μικρότερη και το σημαντικώτερο απόλυτα δίκαιη. Αλλά είπαμε πως κυριαρχεί η συντεχνιακή αντίληψη και για αυτό είναι και εδώ απαραίτητες οι μεταρρυθμίσεις και ο εξορθολογισμός.
--Κώστας--

----- Original Message ----- From: "NXARITOS" <nxari...@freemail.gr>
Sent: Saturday, September 03, 2011 5:23 PM
Subject: Re: [Orasi] .

καλό και αυτό. να δικαιούνται οι γονείς των αναπήρων προνομιακή μεταχείρηση και να μη δικαιούνται οι ίδιοι οι ανάπηροί. κρατάω τα μαλλιά μου για να μην πέσουν. ----- Original Message ----- From: "Kostas Theodoropoulos" <ks...@otenet.gr>
Sent: Saturday, September 03, 2011 2:15 PM
Subject: [Orasi] .

03/09/2011

Αξιότιμοι κύριες/οι

Σάς αποστέλλω αυτό το μήνυμα για να εκφράσω την αγανάκτηση μου για το πως το ΥΠΕΠΘ αντιμετωπίζει τα ζητήματα των τυφλών καθηγητών. Είμαι τυφλός και διδάσκω με απόσπαση στο Ειδικό Γενικό Λύκειο Αθηνών. Η οργανική μου θέση είναι στη Δ/ ΚΥΚΛΑΔΩΝ. Ως μόνιμος κάτοικος Αθηνών έκανα αίτηση για να υπαχθώ στις ειδικές κατηγορίες μεταθέσεων. Παρ΄όλο που η εγκύκλιος μεταθέσεων ορίζει ότι "δικαιούνται να υπαχθούν στην Ειδική Κατηγορία Μεταθέσεων οι εκπαιδευτικοί που έχουν παιδιά τυφλά, κωφά ή βαρύκοα" τόλμησα να κάνω αίτηση ως ειδική κατηγορία. Η αίτηση απερρίφθει. Κατόπιν τούτου προσέφυγα στα Διοικητικά Δικαστήρια. Σήμερα έγινε το δικαστήριο και η αίσθηση που έχω είναι ότι μάλλον δεν θα το κερδίσω. Οι τυφλοί δεν υπάρχουν για το ΥΠΕΠΘ. Δεν δικαιούμαστε καμία προνομιακή ρύθμιση όσον αφορά τις μεταθέσεις. Αυτό από μόνο του αποτελεί εμπόδιο για εργασία. Είμαστε σύμφωνα με το ΥΠΕΠΘ ικανοί να ζήσουμε ανεξάρτητοι σε όλες τις περιφέρειες τις χώρας. Είμαστε ικανοί, σύμφωνα με το ΥΠΕΠΘ να 'εφευρίσκουμε" βοηθούς ανά την επικράτεια. Μπορούμε να δουλέψουμε χωρίς να κινδυνεύει η σωματική μας ακεραιότητα σε τόπους μακρινούς. Είμαστε δηλαδή παντώς καιρού. Αυτό μας λέει η εγκύκλιος του ΥΠΕΠΘ. ΘΕΛΩ ΝΑ ΕΚΦΡΑΣΩ ΤΗΝ ΑΓΑΝΑΚΤΗΣΗ ΜΟΥ ΠΟΥ ΔΕΝ ΑΝΑΓΝΩΡΙΖΕΤΑΙ ΤΟ ΔΙΚΑΙΩΜΑ ΜΟΥ ΝΑ ΔΟΥΛΕΥΩ ΣΕ ΑΣΦΑΛΕΣ ΠΕΡΙΒΑΛΛΟΝ, ΝΑ ΕΧΩ ΤΗΝ ΔΥΝΑΤΟΤΗΤΑ ΝΑ ΕΡΓΑΖΟΜΑΙ ΣΤΗΝ ΠΕΡΙΦΕΡΕΙΑ ΟΠΟΥ ΒΡΙΣΚΕΤΑΙ Η ΜΟΝΙΜΗ ΚΑΤΟΙΚΙΑ ΜΟΥ ΚΑΙ ΟΛΟ ΑΥΤΟ ΤΟ ΔΙΚΤΥΟ ΑΝΘΡΩΠΩΝ ΠΟΥ ΤΟΣΑ ΧΡΟΝΙΑ ΜΕ ΒΟΗΘΟΥΝ. ΑΝΤΙΘΕΤΩΣ ΚΑΘΕ ΧΡΟΝΟ ΤΟ ΜΟΝΟ ΠΟΥ ΜΠΟΡΩ ΝΑ ΚΑΝΩ ΕΙΝΑΙ ΝΑ ΚΑΝΩ ΑΙΤΗΣΗ ΑΠΟΣΠΑΣΗΣ ΚΑΙ ΟΣΕΣ ΦΟΡΕΣ ΖΗΤΗΣΑ ΝΑ ΕΞΕΤΑΣΤΕΙ ΤΟ ΘΕΜΑ ΜΟΥ ΟΣΟΝ ΑΦΟΡΑ ΤΗΝ ΟΡΓΑΝΙΚΗ ΘΕΣΗ ΑΝΤΙΜΕΤΩΠΙΣΑ ΕΝΑ ΤΟΙΧΟΣ.

Σήμερα στο δικαστήριο η εισηγήτρια εκφώνησε έναν παράλογο λόγο... Δεν είμαι παιδι που χρειάζεται λέει... ειδική εκπαίδευση και επίσης η πάθησή μου δεν επιδέχεται καμία θεραπεία, συνεπώς δεν μπορώ να υπαχθώ στην ειδική κατηγορία των εκπαιδευτικών που έχουν παιδιά τυφλά που δικαιούνται μετάθεση στον τόπο μόνιμης κατοικίας τους χωρίς την διαδικασία της μοριοδότησης. ...Δηλαδή εγώ ο ίδιος ως τυφλός μπορώ παντού. Ενδιαφέρουσα άποψη... και φυσικά ιδιαιτέρως πληγωτική για το ΠΟΣΟ ΔΥΣΚΟΛΟ ΕΙΝΑΙ ΝΑ ΜΠΟΥΝ ΟΙ ΑΝΘΡΩΠΟΙ ΣΤΗΝ ΘΕΣΗ ΕΝΟΣ ΑΛΛΟΥ ΑΝΘΡΩΠΟΥ.

Προφανώς είμαι περιττός...
Ευχαριστώ που με διαβάσατε.
Αυτό ήθελα να πω και τίποτα άλλο

Λάζαρος Τεντόμας