Το Φέϊσμπουκ γίνεται όλο και πιο απροσπέλαστο

----- Original Message ----- From: "ευγενία σταμάτη" <jennyjostam...@gmail.com>
Sent: Thursday, September 08, 2011 12:21 AM
Subject: [Orasi] απορίες μιάς άσχετης

καλησπέρα σε όλους!
ορισμένοι απο'σας πιθανότατα γνωρίζετε ή έχετε διαπιστώσει το βαθμό της άγνοιάς μου σχετικά με τους υπολογιστές. για όσους δεν το γνωρίζεται, είμαι τρομερά άσχετη κι επικίνδυνη με αυτή την τεχνολογική εφεύρεση. θα ήθελα να κάνω λοιπόν 2 ερωτήσεις, μήπως μπορεί κάποιος να δώσει μιά μικρή βοήθεια. η πρώτη έχει να κάνει με την πλοήγηση στο google και πιό συγκεκριμένα με τις περιπτώσεις που βρίσκομαι σε κατάσταση edit. η συγκεκριμένη ιστοσελίδα τον τελευταίο καιρό, μόλις γράψει κανείς 3 4 γράμματα στην αναζήτηση κάνει ανανέωση κι ανοίγει άν δεν κάνω λάθος σχετικές ιστοσελίδες, με αποτέλεσμα να μετακινείται απο τη συγκεκριμένη περιοχή χωρίς να υπάρχει η δυνατότητα ανάγνωσης με κάτω βέλος των προτεινόμενων σχετικών με την αναζήτηση επιλογών όπως π.χ. στο youtube. υπάρχει δυνατότητα να μην συμβαίνει αυτό? και η δεύτερη απορία μου, η ο΄ποία έχει να κάνει με τη συνομιλία στο facebook, η οποία μέχρι πρότεινος λειτουργούσε κανονικά με βελάκια κι έντερ. πλέον, ανοίγω edit, γράφω το μήνυμα κι ύστερα πατάω έντερ, δεν μπορώ να πλοηγηθώ στη συνομιλία με βελάκια γιατί παραμένει σε κατάσταση edit, παρ'όλο που το κείμενο που έχω γράψει δεν εμφανίζεται πλέον. δοκίμασα και το escape, αλλά το μόνο που κατάφερα, είναι να μην διαβάζει τίποτα με τα βελάκια. η μόνη μόνη περίπτωση να επανέλθει, είναι να επιστρέψω με αλτ αριστερό βέλος στην προηγούμενη σελίδα και μετά να πάω ξανά με την αντίθετη διαδικασία στην επόμενη. συγνώμη άν σας ζάλισα κι ελπίζω να μην παραμόρφωσα πολύ τη γλώσσα τον υπολογιστών πάνω στην άγνοιά μου.

εύη

to unsubscribe from this list any time
orasi-requ...@hostvis.net with subject unsubscribe
general information for this list