Σας ευχαριστώ και σας καλημερίζω όλους. Μου μίλησε για το "Αναπηρία ΤΩρα" μια
αγαπημένη μου εξαδέλφη που είναι άτομο με ειδικές ανάγκες κι εκείνη και μου
είπε πως έπρεπε να συμμετέχω στο forrum. Προσπάθησα πολύ να γραφτώ αλλά έχει
αυτό το audio puzzle και μιλάει κι αυτο μαζί με το voiceover του υπολογιστή μου
και δεν το ακούω καλά και τράβηξα τα χίλια όσα. Αν ήξερα τον κ΄ριο
Βουλγαρόπουλο, θα του ζητούσα να με βοηθήσει να γραφτώ αν μπορούσε αλλά δεν τον
ξέρω και δεν έχω βέβαια τέτοια εξοικίωση. Θα ξαναπροσπαθήσω ώσπου να τα
καταφέρω. Μου φάνηκε καθ' όλα τέλειο το περιοδικό.
Πώς περνάτε τη Δευτέρα σας εσείς, νέοι μου φίλοι!
By the way έχω λογαριασμό στο skype αλλά δεν ξέρω τί να κάνω για να μιλάμε. Να
σας ψάξω έναν έναν και μία μία!
Να είστε καλά.