έ οχικαι τα παιρνουμε απ τον περισσό ρε παιδιά, δεν ειναι σωστο να λετε τετοιες βαριες κουβέντες. εμεις μια ζωή δίνουμε στο κ.κ.ε. τι να πω τωρα. να λεγονται τετοια πράματα μες στη λίστα. ----- Original Message ----- From: "Γιάννης Μουταφης" <moutafis...@gmail.com>
Sent: Monday, October 03, 2011 7:36 PM
Subject: Re: [Orasi] σοσιαλιστές και πατριώτες

Κατ αρχας φιλε μου μου προσαπτεις μια κατηφορια που δυστυχως αναπαραγω. Δεν δυναμαι αυτη τη ατιγμη να το διασταυρωσω μιας και δεν μπορω να ασκησω επισημα τα δημοσιογραφικα μου καθηκοντα. Τελος παντων. Αν αυπαρχει διαφορετικο και χειροπιαστο επιχειεημα ο πεωρος ποτ θα ζητησει συγνωμη θα μαι γω. Η αποχη μου δε αναιρει την υπαρξη παραταξεων πολιτικου λογου και αντεγκλισεων αλλα την εκ νεου συννενοηση και αντιμετωπιση με κοινες το δυνατο δρασεις σε κοινους στοχους. Αν εστω και αυτη την ωρα που τα παντα καταρρεουν σκεπτομαστε την ταξικη διαμαχη ας μας κανουν οτι θελουν.

Γιάννης Μουτάφης
iPhone 3GS

1 Οκτ 2011, 15:02, ο/η "zois" <zois...@otenet.gr> έγραψε:

Με όλο το σεβασμ΄που που έχω στο πρόσωπό σου φίλε Γιάννη, θεωρώ ότι μεροληπτείς σε πολύ μεγάλο βαθμό. Κάθε άνθρωπος με ξεκάθαρα πολιτικά και ιδεολογι΄κά επιχειρήματα προσπαθεί να αντιμετωπίζει και να αντιπαρατίθεται χωρίς κουκούλες τον αντίπαλό του. Το να έχει κάποιος τα πολιτικά και ιδεολογικα΄του πιστεύω είναι δικαίωμά, και μάλιστα είναι δικαίωμα του να δημιουργεί κινήσεις και παρατάξεις και στα σωματεία όταν δεν συμφωνεί σε ένα ταξικό ανταγωνιστικό πλαίσιο που του επιβάλλει ένα πολιτικό σύστημα για να ζει με μια κονφορμιστική συμπεριφορά και ομοιομορφία, να υπακούει στους κανόνες και να συμμορφώνεται με αυτούς και της ιδεολογίας του. Εάν δεχτούμε ότι δεν υπήρχαν παρατάξεις, σε ένα σωματείο ή ας μη πάμε μακριά να πούμε για το ΠΣΤ ποιός σου εγγυάται ότι θα πάλευαν όλοι για το κοινό καλό και την επίλυση των προβλημάτων του χώρου; Εχεις την αυταπάτη ότι δεν θα υπήρχαν ιδιοτελή συμφέροντα κι' ότι δεν θα χειραγωγούταν η συνείδηση του κάθε απλού ανθρώπου που έχει τόσα προβλήματα στο κεφάλι του; Απεναντίας, τα πράγματα θα ήταν πολύ χειρότερα αν δεν υπήρχαν οι παρατάξεις. Οι παρατάξεις έστω και κομματικές ό
πως τις ονομάζεις, πρέπει να συγκρούονται με επιχειρήματα, προγράμματα και με ιδέες και θέσεις. Κάθε μια εκπροσωπεί μια τάξη. Πάνω σ' αυτό το πλαίσιο αντιπαρατιθόμαστε. Αλλωστε και την εποχή που δεν υπήρχαν παρατάξεις σε πολλά σωματεία, τα υπόγεια ρεύματα δρούσαν για ιδιοτελή συμφέροντα! Οσο για τη πολύ βαριά κατηγορία που μας επιρρίπτεις, επιρεαζόμενος από την ακατάσχετη σηκοφαντία των δυο συναδέλφων που είναι αφεντικά της λίστας, ότι δηλαδή τα παίρνουμε από το Περισό σε πληροφορώ ότι κανείς από μας δεν παίρνει τσακιστεί δεκάρα και οι δράση μας στο χώρο αλλά και ευρύτερα είναι ανιδιοτελής και έχει σκοπό την υπεράσπιση των συμφερόντων των συναδέλφων και του λαού. Ολα τ' άλλα είναι ανυπόστατες και αβάσιμες κατηγορίες και έχουν στόχο το χτύπημα του κύρους και του ΚΚΕ αλλά και των παρατάξεων ή συνδυασμών που στηρίζονται από αυτό.
Ζώης
----- Original Message ----- From: "Γιαννης Μουταφης" <moutafis...@gmail.com>
Sent: Saturday, October 01, 2011 1:14 PM

Συνάδελφοι

Προς τι το μίσος κι ο αλληλοσπαραγμός; Εμφύλιο θα ξεκινήσουμε πάλι;
Και άντε να δεχθώ για μία ακόμα φορά πως οι κόντρες στα αριστερά ρεύματα είναι ανηλεείς γιατί θα πρέπει σε τέτοιους χαλεπούς καιρούς να τις διατρανώνετε

Στο διαταύτα. Να πούμε και του στραβού το δίκιο οι παρωπίδες είναι κακό πράγμα για όποιον τις φοράει. Έχω κατά καιρούς διατυπώσει τις σοβαρές μου επιφυλάξεις όσο αναφορά την λειτουργία και την ιδεολογία των παρατάξεων στον χώρο. Αυτό μ έχει κάνει να μην υποστηρίζω κανένα και τίποτα. Όλοι έχουν δίκιο αλλά και όλοι έχουν άδικο. Καθένας από τις πράξεις του κρίνεται.

Όλα αυτά τα λέω για να προλάβω τυχόν χαρακτηρισμούς του στυλ πασόκος πρασινοφρουρός και άλλα κοσμητικά Αυτό που κατακρίνω είναι ο ανυπέρβλητος δογματισμός που διακρίνει τους συναδέλφους της αριστερίζουσας παράταξης, σε βαθμό να υποψιάζομαι πως αμείβονται από τον Περισσό για τις υπηρεσίες τους Τέτοιο φανατισμό δεν έχω ξανανιώσει. Όσοι διαφωνούν μαζί σας κύριοι της ΕΣΚ είναι και εχθροί σας. Με πολύ λίγους από εσάς μπορεί κανείς υγιώς σκεπτόμενος να κάνει διάλογο
Ισοπεδωτικός λόγος που δεν αφήνει κανένα περιθώριο συνεννόησης.

Όσοι ακόμα μαχόμαστε να γίνει αυτός ο χώρος ανταγωνιστικός σύγχρονος διεκδικητικός καθαρός είμαστε οι εκτός κλίματός ή κυκλωμάτων Εγώ για τα δικαιώματα μου μάχομαι για να μπορέσω να επιβιώσω με τα 17.000 που βγάζω τον χρόνο για να μπορέσω να πληρώσω τα χρέη μου Για να μη με λυπούνται για να μπορέσω να διεκδικήσω αυτά που η πολιτεία είναι υποχρεωμένη να μου παρέχει για να μπορέσει η φωνή μου να ναι φωνή δυνατή κι όχι ζητιανιάς.

Ούτε κοντράρω κανένα αλλά ούτε και χαϊδεύω τα αυτιά κανενός
Εσείς οι μεγαλύτεροι πρέπει να βρείτε εκείνη τη φόρμουλα που θα ενώσει όλους για κοινούς αγώνες Όλοι θίγονται δεν υπάρχουν πολιτικές εδώ και κομματικές ντιρεκτίβες παρά μόνο το κοινό συμφέρον Αυτό να προασπίσετε τότε ο κόσμος θα ναι εδώ ενωμένος να φωνάξει να διεκδικήσει να κατακτήσει

Συγνώμη για το ύφος μου αλλά νομίζω πως με όσα συμβαίνουν γύρω μας οι συζητήσεις αυτές είναι περιττές

Με ειλικρινή αγάπη και σεβασμό σε όλους
Γιάννης Μουτάφης