σταμάτα Σταμάτη, κρυφοκομουνιστή. χαχαχαχαχαχα. πλάκα κάνω.
Sent: Saturday, October 08, 2011 11:25 PM
Subject: Re: [Orasi] Κι εγώ που νόμιζα...

δεν ξερω αν πρεπει να τα παρω τωρα η οχι δηλαδη ειμαστε μαλακεσ οταν
εξυγουμε εδω περα οτι οι συγκεκριμενοι ανθρωποι το ειχανε οτι αν δεν γραφησ
μεσα σε δυο μερεσ το ειχανε σαν αρχι να διαγραφουνε αυτουσ λεει που δεν
συμετεχουνε? δυλαδυ εγω αμα μεσα σε δυο μερεσ δεν εχω να πω κατη διαγραφη
εεεεεε? ωραια να τουσ χερεσε αφου εισε και εκει σαυτην την λιστα. και δεν
μου αρεσε ο ισχιρισμοσου οτι μιπωσ προκαλεσαμε και μασ διαγραψανε οχι λιπον
γιατη δεν προλαβαμε να βγαλουμε κουβεντα καληνυχτα τατιανακι. και ονειρα
γλικα.