Και που το λέει ποιος πιστεύει πλέον... Με τόσα που βγαίνουν καθημερινά στη
φορά θα ασχοληθούν πολλοί με τις συντάξεις του άμαχου νομίζετε... Απλά καθαρά
και ξαστερα φαίνεται η ιδιοτέλεια χωρίς καμία κάλυψη πλέον.

Από το iPhone μου

17 Οκτ 2011, 11:45, ο/η Σκορδίλης Σπύρος<spyri...@otenet.gr> έγραψε: