Καλώς όρισες στην παρέα μας!

Μιχάλης
----- Original Message ----- From: "Σκορδίλης Σπύρος" <spyri...@otenet.gr> To: "P. Antonopoulos" <panto...@tellas.gr>; "orasi mailing list" <orasi@hostvis.net>
Sent: Tuesday, October 25, 2011 8:08 PM
Subject: Re: [Orasi] καλώς όρισμα στον χρήστο.

μπορής να τα διορθώνης και με το σύστημα του ανεμιστίρα. το γνωρίζης?
----- Original Message ----- From: "P. Antonopoulos" <panto...@tellas.gr>
Sent: Tuesday, October 25, 2011 8:53 PM

Καλώς όρισες και από εμένα Χρήστο. Έχουμε τους ηλεκτρονικούς μας καβγάδες, ωστόσο θα δεις ότι η παρέα έχει συνοχή και νομίζω, και σεβασμό για τον καθένα. Εγώ πάντως, διορθώνω γραπτά τώρα, και αυτό μόνο με ποιητικό ίστρο δεν συμβαδίζει.
               Καλησπερίζω όλους σας,
               Τάκης Αντωνόπουλος

-----Original Message----- From: Ζώτος Χρήστος