Γειά σου Ποιητάρα μου!
Τα καταφέρνεις Εεε!!
Ζώης
----- Original Message ----- From: "Kostas Theodoropoulos" <ks...@otenet.gr>
Sent: Tuesday, November 01, 2011 10:14 PM
Subject: Re: [Orasi] δημοψήφισμα

--Κώστας--

για μια ενωμένη ευρώπη

-----Αρχικό μήνυμα----- From: NXARITOS
Sent: Tuesday, November 01, 2011 9:31 PM
To: orasi mailing list
Subject: [Orasi] δημοψήφισμα

Δημοψήφισμα

Ποίημα

Πάνω που αποφασίζεται, το κούρεμα στο χρέος,

Ο Γιώργος εμφανίζεται, πρωθυπουργός μοιραίος.

Άξαφνα δημοψήφισμα, σε μας ανακοινώνει,

Από τον κόσμο στήριγμα, με θράσος αξιώνει.

Λέει πως πρέπει σοβαρά, πολύ να το σκεφτούμε,

Θέλουμε; Ή δε θέλουμε εμείς να κουρευτούμε;

Δήλωση βαρυσήμαντη. Έφτασε η στιγμή,

Ή στην Ευρώπη μένουμε, ή πίσω στη δραχμή.

Η θέση μας δεν είναι απλή, για όλους ώρα ευθύνης

Και θα ζητήσει απ’τη βουλή, ψήφο εμπιστοσύνης.

Τους πάντες με τα λόγια του αυτά, αιφνιδιάζει,

Κάτι μου λέει μέσα μου, πως το διασκεδάζει.

Τις εξελίξεις ούτε εγώ, να φανταστώ μπορούσα,

Πως τα χρηματιστήρια, πήραν την κατιούσα;

Δεν άργησαν να έρθουνε, οι πρώτες αντιδράσεις,

Λέω να μην αναφερθώ, στις οργισμένες φράσεις.

Άραγε ποιος περίμενε; Εν μέσω της προόδου,

Να δείχνει ο Γιώργος στο λαό, την πόρτα της εξόδου;

Είπαμε θα’ριχνε βαλέ, όμως μας ρίχνει ρήγα.

Λέτε να τον κατάφερε, γι’αυτό η Παπαρήγα;

Ο Βενιζέλος άφωνος, του κόβεται η μιλιά,

Μα οι γιατροί διέγνωσαν, πρόβλημα στην κοιλιά.

Αφού ο Γιώργος στο λαό, θα ρίξει το μπαλάκι,

Δηλώνει ανεξάρτητη και η Αποστολάκη.

Έχουνε μείνει εκατό κι άλλοι πενήντα δύο,

Μπάχαλο είναι το πασόκ, θυμίζει καφενείο.

Είναι το τέλος του κοντά, δεν έχει επιλογές,

Ο Γιώργος ας το αποδεχτεί κι ας κάνει εκλογές.

Νίκος Χαρίτος