σόρι αν σας τα έπριξα, όμως βρήκα καλύτερο ρεφρέν και νομίζω πως θα είναι και το τελικό.

Ακόμα μια νύχτα

Ποίημα

Ακόμα μια νύχτα, παρέα με ποτό.

της λέω καληνύχτα, μα δεν είναι εδώ.

Μπλεγμένος στα δίχτυα της, είμαι εγώ,

δικά μας ξενύχτια, γλυκά νοσταλγώ.

Να’ρχονταν στο όνειρό μου και να λέει μωρόμου,

Πόσο μού έχεις λείψει και να χάνεται η θλήψη.

Να’ρχονταν στο όνειρό μουκαι ξανά στο πλευρό μου,

Εγώ να την κρατήσω και ποτέ μην ξυπνήσω.

Ακόμα μια νύχτα, στη σκέψη της, ζω.

οι φίλοι μου όλοι, με λένε χαζό.

Αφού έχει φύγει, μου λεν, τι τη θες,

μα δεν τους ακούω και ζω με το χθες.

Να’ρχονταν στο όνειρό μου και να λέει μωρόμου,

Πόσο μού έχεις λείψει και να χάνεται η θλήψη.

Να’ρχονταν στο όνειρό μουκαι ξανά στο πλευρό μου,

Εγώ να την κρατήσω και ποτέ μην ξυπνήσω.

Ακόμα μια νύχτα, εφιάλτης φριχτός.

Κοντά μου τη νιώθω, μα είναι εκτός.

Δε βρίσκω τη δύναμη, να αντισταθώ,

Στο τέλος το ξέρω, πως θα τρελαθώ.

Να’ρχονταν στο όνειρό μου και να λέει μωρόμου,

Πόσο μού έχεις λείψει και να χάνεται η θλήψη.

Να’ρχονταν στο όνειρό μουκαι ξανά στο πλευρό μου,

Εγώ να την κρατήσω και ποτέ μην ξυπνήσω.

Νίκος Χαρίτος

----- Original Message ----- From: "NXARITOS" <nxari...@freemail.gr>
Sent: Sunday, November 20, 2011 1:02 PM
Subject: Re: [Orasi] ραμόνα, θυνήσου πάλι τα παλιά.

καλώς κυρία Χρυσσούλα, ότι πείτε. πάρτε και το ρεφρέν. αν δεν αρέσει, θα
βρούμε άλο.

[...]

Αχ και να έρχονταν, απόψε στο όνειρό μου

και να μου έλεγε, μου έλειψες μωρό μου.

Στην αγκαλιά μου, τρυφερά να την κρατούσα

κι από το όνειρο, ποτέ να μην ξυπνούσα.

----- Original Message ----- From: "Χρυσούλα Καραθύμιου" <chris...@otenet.gr>
Sent: Sunday, November 20, 2011 1:07 AM

να το βρεις γιατί είναι μικρό το τραγούδι. άλλωστε ένα καλό ρεφρεν είναι
όλα
τα λεφτά.
----- Original Message ----- From: "NXARITOS" <nxari...@freemail.gr>
Sent: Sunday, November 20, 2011 12:08 AM

μπορεί και να μη χρειάζεται ρεφρέν. εξάλου, δεν έχουν όλα τα τραγούδια
ρεφρέν. αν όμως κρίνεται απαρέτητο, να το βρω.
----- Original Message ----- From: "Kostas Theodoropoulos" <ks...@otenet.gr>
Sent: Saturday, November 19, 2011 12:37 PM

Βάλε και το ρεφρέν και είσαι οκ. Το πρώτο τραγούδι του δίσκου. Ο
συνθέτης
τώρα θα του δώσει πνοή.
--Κώστας--

-----Αρχικό μήνυμα----- From: NXARITOS