Στις 24/11/2011 10:15 πμ, ο/η NXARITOS έγραψε:
το παρακάτω, δε μπαίνει στη συλογή. σας το λέω εξαρχής, είναι ΄βλακία.

Τα’παιξε σήμερα αυτό, σας λέω το freemail,

Ούτε να λάβω δε μπορώ, ούτε να στείλω email.

Με όλους σας μου στέρησε, την επικοινωνία,

Απ’το πρωί τσαντίζομαι, γαμώ την κοινωνία.

Στη λίστα ώσα κι αν κάνω τεστ, μα και στον εαυτό μου,

Τζίφος στο τέλος η δουλειά, μάλον είναι γραφτό μου.

Ίσως δεν το’χει η μοίρα μου, email να διαβάσω,

Έτσι ανοίγω το γουόρντ και γράφω να ξεσπάσω.

Μα τι να γράψω φίλοι μου; Ξέμεινα από θέμα,

Δε θα σας γράψω ψέματα, πως κόπηκε το ρεύμα.

Να, ξαφνικά θυμίθηκα, να γράψω μια αλήθεια,

Γιατί δε θέλω επουδενεί, να γράφω παραμύθια.

Πρωί πρωί που ξύπνησα, έμεινα να απορώ,

Γιατί όταν πήγα να πληθώ, δεν είχαμε νερό.

Το κόψαν στην περιοχή, υπείρχε κάποια βλάβη,

Μόνο αν κάποιος το’παθε, μπορεί να καταλάβει.

Με του ψυγείου το νερό, έπληνα, δόντια, μούρη,

Δε φτάνει το ξεπάγιασμα, ρίχνε και με παγούρι.

Σαπούνια, οδωντόκρεμες, άντε να τα ξεπλήνεις

Και με το σταγωνόμετρο, να ρίχνεις, μην ξεμείνεις.

Κατά τις έντεκα ευτυχώς, μας ήρθε το νερό,

Ετούτη η εξέληξη, με’έκανε να χαρώ.

Η εϊδάπ μας είχε πει, αργά το μεσημέρι,

Η βλάβη θα διορθωθεί, τι έγινε, ποιος ξέρει;

Εδώ τελειώνω το γραφτό, δεν έχω άλλα να γράψω,

Φρόντισα, ώσα έπαθα, να σας τα περιγράψω.

Τώρα με αλτ εφ τέσερα, το έγκραφο θα κλείσω,

Καθόλου δεν επιθυμώ, εγώ  να το κρατήσω.

Νίκος Χαρίτος

χαχα πολύ ωραίο, και περιγραφικότατο.

--
Χρυσούλα