αχαχαχαχαχα! χωρίς πλήκτρα λέει... Δεν αλλάζουμε? καινούριο είναι το δικό μου μόνο δύο μήνες το έχω. ----- Original Message ----- From: "Γιάννης Μουτάφης" <moutafis...@gmail.com>
Sent: Tuesday, November 29, 2011 1:01 AM
Subject: Re: [Orasi] στον πανελλήνιο σύνδεσμο τυφλών

φιγούρα εγώ; φαντάσου ποσό φτωχός είμαι που έχω κινητό χωρίς πλήκτρα!!!!
κάπου το άκουσα και μου άρεσε. δεν φταίω εγώ Μαρία μου που έχω το υπέρτατο κινητό…..
αν δε το δίνε ένας φίλος δεν θα το αποκτούσα ποτέ εννοείται…
άλλα έχεις τον λόγο μου θα την αλλάξω την υπογραφή διότι είναι λίγο τετριμμένη
κάθε πλάκα καλοδεχούμενη εννοείται!!!!

χαιρετισμούς