τι να σου πω ρε Γιάννη, αν σε λένε κλέφτη οι ίδιοι οι δικοί σου όπως λες και δε βρίσκεις έναν τρόπο να διαμαρτυρηθείς, δεν ξέρω. ο καθένας ενεργεί με το δικό του τρόπο. δεν ----- Original Message ----- From: "Γιάννης Μουτάφης" <moutafis...@gmail.com>
Sent: Monday, December 19, 2011 1:14 PM
Subject: Re: [Orasi] Διαμαρτυρία του Δ. Αμπατζή για τη στάση και τις ενέργειες της Ε.Ο.Τ. σχετικά με το eoty.gr και το 210 5249000

Εκλεγμένο μέλος εννοείς στην ΕΟΤ; Ναι ειμαι συνεδροσ και λοιπον; Ούτε καν το θυμάμαι μόνο σε συνελεύσεις ξέρουν να μας καλούν. Άντε σου λέω κι απο ευθιξία να παραιτήθω απο κάτι τελείως ανενεργό και καθαρά για τα ματιά του κόσμου και τι θα βγει; Θα τους στοιχίσει κάτι; Αν η παραίτηση μου δρομολογήσει εξελίξεις θετικές προς όλες τις πλευρές τότε το κάνω άμεσα. Αλλα αυτο είναι το ζήτημα ρε Νίκο η ευθιξία μου η το πως θα τη διαχειριστώ;

Γιάννης Μουτάφης

17 Δεκ 2011, 17:27, ο/η "NXARITOS" <nxari...@freemail.gr> έγραψε:

και παραμένεις ακόμα εκλεγμένο μέλος αν δεν κάνω λάθος; ευθηξία καθόλου; ξέρω κι εγώ τι να πω; ----- Original Message ----- From: "Γιάννης Μουτάφης" <moutafis...@gmail.com>
Sent: Friday, December 16, 2011 6:02 PM

Σαφώς και είναι δικαίωμα του να διαμαρτυρηθεί και όχι μόνο με την επιστολή που έστειλε. Η ένσταση μου έχει απλα να κάνει με το γενικότερο ζήτημα που έθεσε ο Σταμάτης το να τα πει δηλαδή κάποιος σε μια συνέλευση επι παραδείγματι. Εκει και κακός μπορει να βγεις και ψεύτης και αλλα πολλα χαριτωμένα. Άποψη μου είναι. Όπως ανέφερα και σε προηγούμενο μήνυμα ο Στατ έχει απόλυτο δίκιο όσο αναφορά στις υποχρεώσεις της ομοσπονδίας απέναντι του. Ορθότητα διατυπώνει το θέμα αυτο ο Δημήτρης στη επιστολή. Δυστυχώς όμως όλα αυτα Κωστούλα μου βρίσκουν τοίχο. Σε αυτόν τον χώρο τέλος έχω μάθει πως δε είναι αναγκαίο να είσαι δημόσιο πρόσωπο για να σε βάλλουν με διάφορα συκοφαντικά η μη αρκεί να μην πας με τα νερά τους η αρκεί να έχεις η να κανείς εσύ κάτι που αυτοί δε μπορούν. Όσο για μένα δεν είχες τότε ακούσει κάτι γιατι οι κατηγορίες ήλθαν απο τη πλευρά της πλειοψηφίας.....

Γιάννης Μουτάφης

16 Δεκ 2011, 16:35, ο/η "Costoula Mpalaska" <cos...@otenet.gr> έγραψε:

καλημέρα. ακου να σου πω γιαννη. οταν ειμαστε δημόσια πρόσωπα, δυστυχως ακούμε πολλά. εγω βέβαια δεν εχω ακούσει κανέναν να σε πει εσένα κλέφτη οπως λές, αλλά η γνώμη σου ειναι οτι ο κόσμος δεν πρέπει να διαμαρτύρεται οταν αισθάνεται οτι αδικείται; μαυτό δεν εννοω οτι ο αμπατζης στην προκειμένη περίπτωση, εχει δίκιο ή αδι΄κο γιατι δεν εχω διαβάσει την συμφωνία που εκανε το στατ με την ομοσπονδία.ομως αν κατα τη γνώμη του αισθάνεται οτι εχει δίκιο, γιατί να μην διαμαρτυρηθεί. κιεγω καποτε που εκανα μαθήματαbraille και πληρόθηκα απο την νομαρχιακη επιτροπη λαικής επιμνορφωσης, βγηκε ο μαρκετος στην συνέλευση και ειπε οτι εφαγα χρήματα του σωματείου, πραγμα βέβαια που δεν ειναι αληθές. ειχα δωσει τον εαυτό μου γιαυτή τη δουλειά,και εφαγα πολύ περισσότερες ωρες απαυτές που πληρόθηκα και στο τελος αυτή ηταν η αναγνωρισήμου. ----- Original Message ----- From: "Γιάννης Μουτάφης" <moutafis...@gmail.com>
Sent: Friday, December 16, 2011 12:11 PM

Μισό λεπτό. Για να ξεκαθαρίσουμε κάτι. Μέλη μπορεί να είναι πολλοί. Το να κραζεις σε συνελεύσεις δεν κερδίζεις τίποτα. Η διαμαρτυρία σε χαρακτηρίζει εχθρο αυτόματα. Εγω προσωπικά βαρέθηκα να δακτυλοδειχνομαι απο ανθρώπους που θεωρούσα φίλους και που δημόσια με κατηγορούσαν ως κλέφτη και ψεύτη. Απλα και μόνο απαξίω να ασχοληθώ να αντιπαρατεθω να ενδιαφέρθω στη τελική. Η αδιαφορία είναι πιο σκληρή

Γιάννης

16 Δεκ 2011, 11:48, ο/η "maria maniataki" <maniatakima...@freemail.gr> έγραψε:

Σταμάτη, έχεις δίκιο.
Ωστόσο, αν κάποιος είναι μέλος τους, μπορεί να βγαίνει στις συνελεύσεις και να τους κράζει, έστω για το γαμότο.

----- Original Message ----- From: "stamatis" <mastoro...@freemail.gr>