η διαφωνία μου αφορούσε το κατά πόσον παλεύετε νομικά. πιστεύω πως δεν παλεύετε. μόνο πολιτικά μπορή να γίνη κάτι. ----- Original Message ----- From: "Pwlina Papanikolaou" <pwlin...@otenet.gr>
Sent: Friday, April 20, 2012 7:02 PM
Subject: Re: [Orasi] Ραδιοφωνική Παρουσία στην Εκπομπή Ισότιμα _ Μετ' Εμποδίων του Α_ Σκορδίλη_

Σπύρο,

Ούτε εγώ θα διαφωνήσω... απλώς το να υπερβαίνει ένα Κράτος το ελάχιστο όριο προστασίας των Πολιτών/ισών του με Αναπηρία δεν συνιστά μόνον μια νομική προσέγγιση. Η πτώση του εισοδηματικού κριτηρίου στα 7.000 ευρώ συγκροτεί ένα βαθύτατο πλήγμα, το οποίο υπερβαίνει θεμελιώδη όρια...

Καλό είναι να δούμε πρώτα τί τελικά θα κατισχύσει...

Πάντως γνωρίζετε γενικώς ότι τα αιτήματα μου είναι ψύχραιμα και συγκροτημένα και ότι δεν λαϊκίζω εύκολα...

Τα 6 ή τα 7.000 ευρώ ως όριο επιδοματικής πολιτικής κατά την εκτίμηση μου είναι η χαριστική βολή ιδίως σε συνδυασμό με τις εν γένη περικοπές σε ιατρο-φαρμακευτικές παροχές και τις μισθολογικές μειώσεις..Δεν μιλούμε μόνον για τους/τις Τυφλούς/ες αλλά για όλες τις βαριές αναπηρίες τετραπληγία κ.λ.π.

Πωλίνα Π.

Στις 20/4/2012 6:46 μμ, ο/η Σκορδίλης Σπύρος έγραψε:
δεν αμφισβητώ την νομική σου προσέγκιση, αλλά εδώ υπάρχη θέμα κρατικού χρέους. δεν ξύπνησε ξαφνικά ενα κράτος και άρχισε να βάζη φόρους και να περικόπτη επιδόματα. ----- Original Message ----- From: "Pwlina Papanikolaou" <pwlin...@otenet.gr>
Sent: Friday, April 20, 2012 6:35 PM

Νίκο μου είναι πολύ καλή η ερώτηση σου...

Ναι η Σύμβαση χρήζει εφαρμογής στο ερώτημα που θέτεις...

Πάντως αν συμβεί αυτό και για τις βαριές αναπηρίες.. θα προτρέψω και θα προσκαλέσω όσους/ες το επιθυμούν να προσφύγουμε μαζικά / συλλογικά στα Ελληνικά Δικαστήρια και μετά στα Διεθνή Όργανα και Δικαστήρια...

Είναι πολύ σοβαρό ως ζήτημα παραβίασης...

Ας είμαστε αισιόδοξοι/ες..

Σ' ευχαριστώ για τα καλά σου λόγια...

Πωλίνα Π.

Στις 20/4/2012 5:57 μμ, ο/η ΝΙΚΟΣ ΧΑΡΙΤΟΣ έγραψε:
πολίνα, τα θερμά μου συγχαριτήρια. τα πήγες περίφυμα. θέλω όμως να σου κάνω και μία ερώτηση. σύμφωνα με αυτή τη σύμβαση, έχει δικαίομα η Ελληνική κυβέρνηση να θεσπίσει οικονομικά κριτήρια στα πρωνοιακά επιδόματα, τόσο χαμηλά, για παράδειγμα 7000 ευρώ όπως ακούμε στα μ μ ε, με αποτέλεσμα να τα δικαιούνται ελάχιστοι; τελικά τι είναι αυτό που επιδοτείται; η αναπηρία, ή η φτόχια; θα ήθελα τη νομική σου άποψη επί του θέματος. αν ξέρεις τι ισχύει και στην υπόληπη ευρώπη. φιλικά.
----- Original Message ----- From: "mlaspas" <mlas...@otenet.gr>