καλησπέρα χρυσέλλα καλησπέρα σε όλους-ες. γράφεις χρυσέλλα:

η μόνη που την αδειάζω δυστυχώς, είμαι εγώ!

  πάντως αν ψάχνεις, να σου την αδιάζουν κι άλλοι, θα βρουμε! βρε παιδί! χαχα!χαχα!

εγώ χρησιμοποιώ την χραιωστική μου της αλφα με άνεση και σιγουρία. μάλιστα, εδώ και χρόνια πήγαινα στο ατμ και έκανα αναλύψεις. ολοι οι συνάδελφοι μου έλεγαν:δεν φοβάσαι, μην το κάνεις θα σε κλέψουν κλ'π. εγώ πάντα απαντούσα και συνεχίζω έτσι να απαντώ, μπορεί να συμβεί στον καθένα και σε αυτόν που βλέπει και στο κάτω κάτω, δεν θέλω να ξέρει κανείς τι έχω και τι δεν έχω

γρηγόρης

Στις 9/11/2018 12:23 μ.μ., ο Chrysella Lagaria έγραψε:
Καλημέρα Γρηγόρη, καλημέρα Θανάση!
Γιατί βρε Θανάση να δω την κάρτα μου να αδειάζει;

Χρησιμοποιούσα πολλά χρόνια προπληρωμένη της Eurobank, και από τότε που
μετέφερα τις πληρωμές μέσω internet στην χρεωστική μου της Alphabank,  έχω βρει
την ησυχία μου!
Και η μόνη που την αδειάζω δυστυχώς, είμαι εγώ!
Εφόσον βλέπεις το περιβάλλον ασφάλειας της σελίδας στην οποία Μετακινήσαι  όταν
πρόκειται να κάνεις πληρωμή, δεν έχεις λόγο να ανησυχείς για κάτι!

Χρυσέλλα Λαγαρία

9 Νοε 2018, 06:54, ο χρήστης «Θανάσης Κατσαγάννης <thkatsagan...@gmail.com>»
έγραψε:

Καλημέρα Γρηγόρη.
Βολεύει πολύ για ψόνια απτο ίντερνετ.
Καλήτερα να πληρώνεις ένα ευρώ τη φορά,
παρά να δείς το λογαριασμό σου να αδιάζει.
Θανάσης.