Καλημέρα!
Τα ακροδεξιά στοιχεία του άδωνι, δεν πρόκειται να καταληφθούν επειδή έγινε
αντιπρόεδρος της  Νδ,

Και για τον δημοσιογράφο…
Ο Αντετοκούμπο  δεν είναι έγχρωμος, σιγά μην είναι και LCD τηλεόραση!
Μαύρος είναι ο άνθρωπος Και έπρεπε να φτάσει να γίνει μπασκεμπολίστας του NBA,
για να μάθουν και οι δημοσιογράφοι την πολύ συχνή ποια περίπτωση ανθρώπων με
καταγωγή από την Νιγηρία που έχουν γεννηθεί, μεγαλώσει και σπουδάσει εδώ.
Μια τέτοια περίπτωση είναι μια πολύ καλή μου φίλη, εργαζόμενοι στον εφκα, την
οποία υπάρχουν άνθρωποι που την βλέπουν ένα χρόνο τώρα μέσα στο κτίριο και την
ρωτούν « Εσύ εδώ δουλεύεις;
Μα πως;»
Έχουμε πολύ δουλειά να κάνουμε σαν κοινωνία, όχι μόνο σε θέματα αναπηρίας αλλά
και σε θέματα ρατσιστικών – σκοταδιστικών αντιλήψεων για πάρα πολλές κατηγορίες
ανθρώπων, γι’ αυτό και θα έπρεπε και θα είχε νόημα να συσπειρωνόμαστε σε αυτά!
Χαιρετισμούς!

Χρυσέλλα Λαγαρία

8 Δεκ 2018, 08:49, ο χρήστης «Kostas Theodoropoulos <ks...@otenet.gr>» έγραψε: