σ' αυτή τη χώρα δε μας φτέει ηέλειψη νόμων αλλά ημη τίρηση τους. τίνα περιμένει κανείς όταν ακόμα και η πολιτικοί άρχοντες, βλέπε πάράδειγμα της Χριστίνας της Σαρή με τον Κυριάκο στη Λάρισσα, ενώ γνωρίζουν πολύ καλά ότι παρανομούν, παρκάρουν σε θέση στάθμευσης ΑΜΕΑ. η αυτοδικία σίγουρα δεν είναι λύση, όμως ούτε η νομιμότητα από τα θύματα της κατάστασης αυτής λύνει το πρόβλημα. πριν χρόνια, ανέβαινα τη λεωφόρο Κατεχάκη στον κώμβο Κατεχάκη και Μεσογείων. για όσους γνωρίζουν το σημείο, μιλάμε για χάος. μπροστά μου στο πεζοδρόμιο είναι ένα παρκαρησμένο φορτηγό. ξαφνικά με πλησιάζει ο τροχονόμος που άκουγα για ώρα τη σφυρίχτρα του, έτσι τον αναγνώρισα, πιάνοντας με από το χέρι και λέγοντας μου ότι υπάρχει μπροστά μου φορτηγό. σταμάτησε την κυκλοφορία του δρόμου για να με περάσει και να συνεχίσω το δρόμο μου. όταν τον ρώτησα γιατί δεν του κόβει κλήση, έκανε ότι δε με άκουσε, με άφησε στο πεζοδρόμιο και εξαφανίστηκε. και ερωτώ: αν δε βρίσκονταν εκείνος ο άνθρωπος εκεί τη στιγμή εκείνη, πώς εγώ θα περνούσα ανάμεσα στη ροή των αυτοκινήτων; και τα γράφω όλα αυτά γιατί τη στιγμή εκείνη λίγο πρινεμφανιστεί ο τροχονόμος, είχα κάνει τη σκέψη ότι αν είχα στα χέρια μου μια βαριοπούλα, με μεγάλη ευκολία, θα κατάστρεφα το φορτηγό που εμπόδιζε την όδευση μου.
Νίκος.