κάθε προσπάθεια εφόσον έχει ρόλο είναι συμαντική. μπραβο στην μαρία!

γρηγόρης

Στις 12/1/2019 9:43 π.μ., ο Kostas .D. Theodoropoulos έγραψε:
Μία πολύ καλή πρωτοβουλία από την Μαρία Μανιατάκη που δημιούργησε το σχετικό
κανάλι στο youtube. Παραθέτω την δημοσίευση της από την ομάδα ηλεκτρονική
προσβασιμότητα με τα αυτονόητα συγχαρητήρια μου.

Καλησπέρα σε όλη την ομάδα. Εδώ και λίγο καιρό, έχω δημιουργήσει ένα καινούργιο
κανάλι στο YouTube όπου ανεβαίνουν βίντεο tutorials για εφαρμογές σε κινητά
τηλέφωνα και ηλεκτρονικούς υπολογιστές. Το κανάλι λέγεται προσβάσιμος  κόσμος.
Η απόφαση μου γι’ αυτό το κανάλι, βασίστηκε στο ότι υπάρχουν πολλοί άνθρωποι
και κυρίως βλέποντες που έρχονται και Με ρωτούν είτε μέσω μηνυμάτων στο
facebook Είτε μέσω τηλεφώνου, είτε και κατιδίαν, για το πως μπορούν να βοηθήσουν
φίλους τους που είναι τυφλοί, και να τους φτιάξουν τα κινητά τηλέφωνα ή τα
ταμπλετ ή ακόμα και τους υπολογιστές για να μπορούν να τα χρησιμοποιήσουν.
Προτίμησα
την λύση των βίντεο στο YouTube γιατί πολύ απλά συνδυάζουν τις ηχητικές
περιγραφές με την οπτική επαφή με την οθόνη, πράγμα που είναι πολύ βολικό για
τους
βλέποντες. Όσοι ενδιαφέρεστε, μπορείτε να βρείτε το κανάλι στο παρακάτω link:
https://www.youtube.com/channel/UCC2or09BHyIY4WutaWWhPvA?fbclid=IwAR1Ys3tuHKmgSly7scQMQYoqZcHqWaCR1-97Bo9zzBDWwx5GUzZAkZuH3BU

---
Αυτό το e-mail ελέγχθηκε για ιούς από το πρόγραμμα Avast antivirus.