επαναλαμβάνω για εμπέδωση την τελευταία φράση του μηνύματος μου.
Ωστε ενα πόστ να μήν μονοπολή επί πολύ χρόνο την λίστα. Δεν απευθύνομε σε κανέναν. Πρώτα το συστίνω στον εαυτό μου. Ευχαριστώ

From: "Kostas .D. Theodoropoulos" <ks...@hostvis.net>
Sent: Thursday, January 31, 2019 1:25 PM
To: "orasi mailing list" <orasi@hostvis.net>
Subject: Re: [Orasi] Παράκληση πρόταση.

Γιώργο αυτό που έγραψα πρώτα πρώτα ισχύει για εμένα και μετά για όλους τους άλλους. Μην είσαι διαρκώς με την σκανδάλη στο χέρι.
--Κώστας--

-----Original Message----- From: Γιώργος Καλουδάκης
Sent: Thursday, January 31, 2019 1:11 PM
To: orasi mailing list

Δέν έχω αντίρηση να εφαρμόσω κι εγώαυτό που προτείνεις Σπύρο και Κώστα, αλλα έχω μιά ένσταση Ενώ το λέτε καποιοι, όταν έρχετε η στιγμή να σχολιάσετε εσείς, αρχίζετε να σχολιάζετε και τελειωμό δέν έχετε. Βέβαια ο καθένας βλέπει την καμπούρα του άλλου και όχι την δικιά του. Οσο για τις αψυμαχίες , σου θυμίζω Κώστα οτι εσύ προσωπικά στο παρελθόν ανταπαντούσες ατελείωτα και μάλιστα ήθελες να λές και τον τελευταίο λογοκαι αυτό αποδεικνύεται οτι το κικό αου μήνυμα ήταν και το λευταίο. Αυτό συνέβαινε τις περισσότερες φορές τουλάχιστον. Επίσης να προσθέσω οτι εν όψη εκλογών θεωρώ αυτονόητο οτι θα αυξηθούν ραγδαία οι αναρτήσεις , που φυσικά θα είναι παροδικό, γιατί μετά δέν θα έχει κανείς διαθεση να επιρρεάσει πολιτικα τον άλλο. Ασε που ξέρουμε όλοι απο τώρα τί θα ψηφίσουμε... Φιλικά Γιώργος

Στάλθηκε από το iPhone μου

31 Ιαν 2019, 12:52 μμ, ο χρήστης «Kostas .D. Theodoropoulos <ks...@hostvis.net>» έγραψε:

Κυρίως αυτό που κουράζει και είναι φθοροποιό, είναι οι άσκοπες αψυμαχίες χαρακομάτων ενώ το θέμα έχει εξαντληθεί. όπως έχω γράψει και παλαιότερα μπορεί μία συζήτηση κάλιστα να κλείνει και με την διαφωνία προχωρώντας για άλλα.
--Κώστας--

-----Original Message----- From: Θανάσης Κατσαγάννης