Καλησπέρα!

Τώρα που έχω ξεμπερδέψει και εγώ από την εξεταστική μου, σειρά μου να στείλω τα
θερμά μου συγχαρητήρια! Για ακόμη μια φορά ο Αργύρης μας κάνει περήφανους!
Τρανό παράδειγμα για όλους!

Χριστίνα Σαρρή,
συγγραφέας, φοιτήτρια ψυχολογίας Παντείου Πανεπιστημίου…

17 Φεβ 2019, 01:21, ο χρήστης «Χρυσούλα Καραθύμιου <chrisakar...@gmail.com>»
έγραψε: