Να σε ευχαριστήσω κι εγώ, Νεκτάριε, για την τόσο ικανοποιητική, για
όσους από εμάς δε γνώριζαν παρα ελάχιστα, [για] τη συσκευή!

Χμμ,η τιμή, όχι, δεν αναφέρεται, όμως να ομολογήσω πως,από τα όσα
χρηστικά μας επισημαίνει ο Νεκτάριος, μοιάζει να τα αξίζει τα λεφτά της,
Σπύρο.:)

Μια μικρή διευκρίνηση, μια που ζητήθηκε "βοήθεια"....: "navigation pad"
είναι το πλήκτρο πλοήγησης, υποθέτω,στα Ελληνικά.

Τέλος, μια μικρή, πάλι, μεγάλης, ωστόσο, για μένα σημασίας ερώτηση:
Εκτός από τα Αγγλικά -δεν εννοώ εδώ το menu, αλλά τα έγγραφα προς
ανάγνωση- υποστηρίζονται άλλες γλώσσες (π.χ. Γαλλικά, Ισπανικά, Ιταλικά)
άραγε...και πώς;.... Γίνεται αυτό επίσης με την μετατροπή τους, όπως μας
περέγραψες για τα ελληνικά κείμενα;

Θερμές ευχαριστίες κι ευχές σε όλους για καλό σαββατόβραδο!!

Τατιάνα Αναστασία Γεωργίου Ε. Νησιώτη