Ακολουθεί την πρακτική του Συριζα, ψήφους από παντου, π.χ. χρυσής Αυγής. Την
ψήφο του Αμβρόσιου,  δεν θα την δεχόντουσαν, αν ήταν να πέσει η κυβέρνηση;;; Η
Κουντουρά που είναι και υπουργός έχει φωτογραφία χέρι χέρι με τον Αμβρόσιο!!!
Πολεμάνε τις δυνάμεις της ακροδεξιάς και του φιλελευθερισμού χα χα χα!!!

Κωστής

11 Απρ 2019, 5:07 μμ, ο χρήστης «Kostas .D. Theodoropoulos <ks...@hostvis.net>»
έγραψε: