Οι δημοσκοπήσεις είναι δημοσκοπήσεις, Και λεν ένα κομμάτι της αλήθειας.  Όμως
Όμως Η Κάλπη είναι πάντα Εκείνη  που δίνει αξιώματα. Παράδειγμα είναι ο
Κυμπουρόπουλος που φαίνεται ψηλά, αλλά πιστεύω πως είναι λόγω Του  επειςοδίου
με τον Πολάκη που πήρε μεγάλη έκταση. Όμως δεν το  θεωρώ ικανό  για να του
δώσει εκλόγιμη θέση.  Από την άλλη δεν πιστεύω ότι ο  Παπαδημούλης Θα μείνει
εκτός ευρωκοινοβουλίου. Σπύρο,  άρχισε να παραγγέλνεις από τώρα! Χα χα χα
Γρηγόρης Στάλθηκε από το iPhone μου

10 Μαΐ 2019, 12:11 μμ, ο/η Kostas .D. Theodoropoulos <ks...@hostvis.net> έγραψε: